Artemis Fowl - 2012-02-13 21:05:17

Nazwa: Bariera.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Bariera światła.
Opis: Odbija światło.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Osłona.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Kulista straż.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa:
Mentalna bariera.
Opis: Chroni przed kontrolą umysłu.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Ochronna sfera.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Ciemne lustro.
Opis: Odbija ataki zadające we wroga.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Płaskożer.
Opis: Chroni przed jednym atakiem wroga pożerając go.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Ostatni jęk.
Opis: Osłania łowcę nicią po której poruszają się trujące robaki. Gdy wróg zaatakuje osłoniętego tym łowcę, zostanie zatruty ich jadem. Aby nie doznać obrażeń, można taką osobę atakować z dystansu.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Schronienie.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Stalowa sfera.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

Nazwa: Tarcza gromu.
Opis: Chroni przed atakami wroga otaczając łowcę na kilka sekund.
Cena:
Czas Nauki:

www.kajol.pun.pl www.2a.pun.pl www.wadfag.pun.pl www.zwdomowe.pun.pl www.pedagogika-aps.pun.pl